MY :)

MY :)

środa, 26 maja 2010

Matematycznie...

...nam się trochę dzisiaj zrobiło. Nie wiem, jak Wasze wrażenia, ale ja mam mieszane uczucia, co do "Lepszej szkoły". No ale najważniejsze, że mamy to już za sobą:P. Na jutro na bio obowiązuje nas budowa ryb, więc radzę się porządnie przygotować:).

Jeszcze mały komunikat dla osób z grupy Pani E. Sudoł, które nie pisały ostatniej pracy klasowej. Będziecie ją pisać w piątek na 1 lekcji.


To jest moja proponowana lista kolejności prezentacji, którą dziś ułożyłam.
Zgłaszajcie swoje uwagi. Będziemy mogli ją poprawić, ale trzeba to jakoś zorganizować.

1) środa(02.06) Kamila Chmara, Albert Pawelski
2)środa(09.06) Kacper Woźniak, Dominik Próchenko, Oliwia Ciżmowska
3)czwartek(10.06) Bartosz Czapliński, Mateusz Danielek, Anna Wojciechowska
4)piątek(11.06) 1)Sandra Wielgosz, Kamil Tajl, Patrycja Deja
2)Rafał Krupiński, Klaudia Michel
5)środa(16.06) Jan Duks, Karolina Gaca, Dominika Szwemin
6)czwartek(17.06) Monika Stybaniewicz, Anna Słoma, Natalia Główczewska
7)piątek(18.06)1) Bogusława Jakóbowska, Justyna Kornaś, Bartosz Porożyński
2) Damian Łangowski, Jakub Biesek, Kamil Kotwica

Listę robiłam losowo. Wszelkie uwagi mogą być uwzględnione:P.

Pozdrwiaam:)



1 komentarz:

Ł4NG1 pisze...

Czemu jestem sam na tej liście? i wg jaka prezentacja? xD